jag sviker aldrig dig

fan va ni är kass på kommentera, säg nå kul nån gång!
iaf va jag på villis igår, va me min jeeeeessica. vad skulle jag gjort utan henne :)
sen idag så va jag å färga håret, ändå rätt nöjd! de dåliga va att där rök mitt långa hår jag lyckats spara ut:(
men de väx ju!
 
känn att jag måst få igång träningen, läste på sandras blogg, fan va smart hon är me att simma, å vatten gympa å grejer, ist för å gå på bc å svettes ihjäl. haha ja jag vågar ändå inte fara dit, folk skulle skratta åt mig hur otränad jag är. 
 
fundera på far till näsmark i helgen men jag vet icket.. hur som helst längtar jag till döds till helgen. åååh jag är som ett litet barn nu. typ så lycklig. nä puss på errrr hejdå
 

Kommentarer
Postat av: sandraa

men då kan du ju följa mej dit ;) haha
och duu, du är ju iaf liten och smal, själv så ser man ju ut som en säl som ha blive landstrandad :o

2012-08-10 @ 00:13:36
Postat av: linneeeea

ja ska te näsmark imorn! elr ja idag bli de väl men.. ;p ska iallafall dit å kik på nå lastbila me pappa! :) säg hej om du se mej föfan:)

2012-08-11 @ 02:02:56
URL: http://linneaabystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0