visa hela världen att de inte finns någon som du

Anonym om: nää
haha sån träningvärk för 3km??
 
ja de va väl 3km hem också, sen har jag aldrig påstått att jag är vältränad :p hitt ni nån me sämre kondition än jag gör ni de bra
 
iaf, så for jag å irina upp till kusinerna å red igår, in efter nån stig sen ut på en stor lägda. skönt vare iaf!
gick bra än fast jag fick ösk som är så jävla tjurskallig.
Sen äre två som ha fråga om jag ska på flotten i helgen.. lät ju kul, men hade ju tänkt nå annat.. ;) haha, han jobbar ju hela veckorna så man jett ju passa på på helgen! 
men vi få si, vi få si. heh
 
ååå min kära syster fyller 20 på tisdag, tips på present? :p 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp nån parfym :)

2012-08-16 @ 13:53:30
Postat av: Jezzie

haha, nån jävla träningselit som ha kommentera eller?
nooobzz DAH

2012-08-16 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0