glöm vad du känner och kom ihåg vad du förtjänar

lungt! ;) snyggt örhänge!
 
- aa tack fast inget örhänge, ha töjt örat såatte
 
 
vet inte vad jag har att säga till er riktigt, händer som inte så mycke. har varit i lycksele men annars såå..
idag ha jag int gjort så mycke, men va finns de å göra i spöregn. hoppas de är sol imorrn så kan jag fara å rida:)
annars ska jag hör me linnea om hon ha nån tid så snart som möjligt. har bestämt miiig. ska färga så jag får tillbaks min naturliga hårfärg, de vill säga blond!!! fyyy va skönt å slippa utväxten!
 
förövrigt tyck jag de kan bli helg! på lördag far vi ut på flotten i åsele igen! som jag längta!!
 
beställde även en jacka igår, har kollat på den hur länge som helst men aldrig haft råd. men nu så!
Jacka "Windrunner" - Black/Infrared

Kommentarer
Postat av: :D

samma som fanny s.. skulle köpa:o

fast det e mer din stil:)

2012-07-30 @ 19:08:51
Postat av: SOFIA

samma som jag har!

2012-08-10 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0