jag brinner upp inombords bara för att jag är med dig

marknan va väl.. sådär. den hade ju sina stunder. precis som jag hade förväntat mig egentligen. de gå int ha kul jämt! nämen fredag var ganska lugn för mig. va me bra folk. jag och sofi hade en egen liten fest på trillen bara hon å jag. de funka de me. sen mötte jag robert å gick hem till han ett tag.
 
lördagen var väl.... sämst. ne fy å. börja bli nådigt less på folk som aldrig kan fatta! för helvete. ÅH, nämen man märk ju iaf vilka som är sann å vilka som inte är de. fast på trillen va de drag iaf. haha jag måst lära mig å hålla käft ibland. äsch. söndag mådd man väl som man förtjäna.
 
 
och igår så bestämde jag å sofie oss för å far till åsele. orutinerat. haha, nämen vi va ute, såg på film. for hem till oskar tills robert kom till åsele. så jag följde han å lasta.  kom hem till han typ halv 5 på morron. trött som fan var jag iallafall.
sen så åkt vi hem idag igen. JA nu fick ni ett långt inlägg ändå. 
 
bildbrist känn ja

Kommentarer
Postat av: sandraa

Hahahahahahahah, kan hålla med om att du ska vara lite tyst och inte aklla folk för skabbräv så dom hör ;p
men de är ju ba sant ändå! hahah

2012-07-19 @ 20:14:44
URL: http://SandrahTossavainen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0